Saturday, October 19, 2019

پیغمبر اسلام ہارون (ا س)

حضرت هارون (ع)
جب اللہ نے حضرت موسیٰ علیہ السلام کو فرعون کو اپنا پیغام پہنچانے کا حکم دیا تو موسی علیہ السلام نے اپنے بھائی ہارون (ع) کو ساتھ جانے کا کہا۔ موسی علیہ السلام کی خواہش اللہ نے عطا کی۔ اللہ نے اعلان کیا کہ ہارون علیہ السلام کو موسی علیہ السلام کے ساتھ جانے کی اجازت دی گئی تھی تاکہ وہ فرعون کے ساتھ اپنے مشن میں بھی اور اس کے ساتھ اپنی جدوجہد کے دوران بھی ان کی مدد کرسکیں۔ اللہ تعالیٰ نے حضرت موسی علیہ السلام اور ان کے پیروکاروں کو فرعون اور اس کے سپاہیوں سے نجات دلانے کے بعد ، موسیٰ علیہ السلام نے اپنی قوم کو کچھ وقت کے لئے چھوڑ دیا ، انہیں ہارون علیہ السلام کی دیکھ بھال میں چھوڑ دیا۔ تاہم ، حضرت موسی علیہ السلام کے قبیلے کے کافروں نے ان کی غیر موجودگی کا فائدہ اٹھایا۔ سمیری نامی ایک منافق کی سربراہی میں ، انہوں نے بچھڑے کی شکل میں ایک مورتی بنائی اور اس کی پوجا کرنے لگے۔
نبی ہارون علیہ السلام اپنے لوگوں کو شریک سے بچانے کی کوشش میں
بدعنوانی ، اپنے لوگوں کو یاد دلادی کہ ان کا اصل خدا ہی اللہ تھا

ہارون نے پہلے ان سے کہا تھا ، "میرے لوگو! یہ آپ کے لئے محض آزمائش ہے۔ آپ کا پروردگار رحم والا ہے ، تو میری پیروی کرو اور میرے حکم کی تعمیل کرو! ”(سور Ta تا ہا 90)
تاہم ، یہ کہتے ہوئے کہ وہ موسیٰ علیہ السلام کے واپس آنے تک بچھڑے کی پوجا کریں گے ، ان کی قوم نے انکار پر اصرار کیا:
انہوں نے کہا ، "جب تک موسیٰ ہمارے پاس واپس نہیں آئے گا ہم اس میں اپنے آپ کو لگانے سے باز نہیں آئیں گے۔"
تیور کے پہاڑ پر اپنے قیام کے دوران ، حضرت موسی علیہ السلام کو اللہ نے اپنے لوگوں کے حالات سے آگاہ کیا۔ موسیٰ علیہ السلام اس کے بعد اپنی قوم کے پاس لوٹ آئے۔ حضرت موسی علیہ السلام اور ہارون علیہ السلام کے مابین گفتگو قرآن مجید میں درج ہے۔
جب موسیٰ غصے اور بڑے غم سے اپنی قوم کے پاس لوٹ آئے تو انہوں نے کہا ، "تم نے میری عدم موجودگی میں کیا برا کام کیا! کیا آپ اپنے رب کے بدلہ میں جلدی کرنا چاہتے ہیں؟ “اس نے گولیاں نیچے پھینک دیں اور اپنے بھائی کا سر پکڑ کر اسے اپنی طرف گھسیٹ لیا۔ ہارون نے کہا ، "میری والدہ کے بیٹے ، لوگوں نے مجھ پر قابو پالیا اور مجھے تقریبا مار ڈالا۔ میرے دُشمنوں کو مجھ پر گھورنے نہ دو۔ مجھے ظالموں میں شامل نہ کرو۔ "اس [موسیٰ] نے کہا ،" اے میرے رب ، مجھے اور میرے بھائی کو بخش دے اور ہمیں اپنی رحمت میں داخل کرو۔ آپ رحم کرنے والے پر رحم کرنے والے ہیں۔ "(سورت الاعراف ، 150-151)

 اگر اس میں سے کوئی بھی معلومات اچھی اور سچی تھیں تو ، جان لیں کہ یہ اللہ سبحانہahو و تعالٰی کی طرف سے ہے۔ اگر غلطیاں ہوئیں تو ہم اللہ کی مغفرت اور رحمت کے طلب گار ہیں

No comments: